1. Toepasselijkheid:
- Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen het reparatiebedrijf en de klant.
- Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen geldig indien deze schriftelijk zijn overeengekomen.
2. Overeenkomst:
- De overeenkomst tussen het reparatiebedrijf en de klant komt tot stand door aanvaarding van de offerte of het verzoek om reparatie door de klant.
- De klant garandeert dat de informatie die hij verstrekt bij het aanvragen van de reparatie juist en volledig is.
3. Prijzen:
- In alle reparatieprijzen zit het onderdeel, de installatie en btw inbegrepen.
- Het reparatiebedrijf behoudt zich het recht voor om de prijzen te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving.
4. uitvoering:
- Het reparatiebedrijf zal de opdracht uitvoeren met de nodige zorg en deskundigheid. andere kapotte onderdelen kunnen meer beschadigd raken hier is today2repair niet aansprakelijk voor. Ook niet voor kleine krasjes die onstaan zijn tijdens reparatie.
- wij kunnen niet garanderen dat jouw device weer compleet stof- en waterbestendig is nadat wij de reparatie hebben uitgevoerd, wel maken wij het zo goed als mogelijk stof- en waterbestendig.
- Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct te kunnen uitvoeren, overleggen we dat eerst met u, inclusief de bijkomende kosten.
- Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij het recht voor om uw apparaat ongerepareerd te retourneren.
- Als uw apparaat nog onder de fabrieksgarantie valt, dan vervalt deze garantie bij reparatie.
- We hebben volledige toegang nodig tot uw apparaat voor diagnose en testen. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes e.d. worden verwijderd of genoteerd op het aanmeldformulier.
5. Via post verzonden reparaties:
- Het reparatiebedrijf biedt de mogelijkheid aan klanten om hun toestel via post op te sturen voor reparatie. de verzendinstructies krijgt u na aanmelding van uw apparaat.
- De klant is verantwoordelijk voor de verzending van het toestel en moet ervoor zorgen dat het toestel op een veilige en verzekerde manier verzonden wordt.
- Bij aankomst van het toestel zal het reparatiebedrijf direct een inspectie uitvoeren om te controleren of de beschreven schade overeenkomt met de werkelijke schade aan het toestel.
- Indien de schade niet overeenkomt met de beschrijving zal het reparatiebedrijf contact opnemen met de klant om de verdere procedure af te stemmen.
- Het reparatiebedrijf is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van het toestel tijdens de verzending, noch voor fouten in de levering wanneer de gegevens niet juist zijn ingevuld door de klant.
- De klant is verplicht het verzendbewijs van de verzending te bewaren totdat een ontvangstbevestiging is ontvangen van ons.Zodra wij de ontvangst bevestigen, is uw apparaat goed bij ons aangekomen.
- Het is niet noodzakelijk om accessoires zoals hoesjes, sim-kaarten of geheugenkaarten mee te sturen met het te repareren toestel.
- Het reparatiebedrijf is niet verantwoordelijk voor het verlies van deze accessoires. Zoals hoesjes, simkaarten en geheugenkaarten. Daarom is het belangrijk om ze voorafgaand aan de verzending te verwijderen uit het toestel.
6. Garantievoorwaarden:
- Er wordt een garantie van 6 maanden gegeven op een gerepareerd onderdeel.
- De garantie is niet geldig bij beschadiging van het onderdeel door onjuist gebruik, fysieke schade of verkeerde installatie, bijvoorbeeld: krasschade, valschade, waterschade, buigschade en drukschade.
-Indien het onderdeel binnen de garantieperiode defect raakt, zal het reparatiebedrijf, naar eigen keuze, het onderdeel herstellen of vervangen.
7. Aansprakelijkheid:
◦ Het reparatiebedrijf is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van persoonlijke data of inhoud op het apparaat.